فکر میکنم همین دو سال پیش بود که انگار بانک ملت یک بانک دیگر شده بود!
از لوگو و ترکیب رنگهایی که استفاده میکردند بگیرید تا بسیاری عوامل دیگر. همه مردم چه در شعباتش و چه در تبلیغات مختلفی که در رسانههای مختلف حضور داشت، تفاوت محسوسی را از بانک ملت میدیدند.
حقیقتش ما در این مقاله قصد نداریم به طور مفصل بگوییم که "چرا؟" برندمان را بازسازی یا ریبرندینگ (Rebranding) کنیم، بلکه به شما خواهیم گفت که "چگونه" در 10 گام این کار را انجام دهید.
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
بانک ,گام ,rebranding ,بازسازی ,ملت ,چرا؟ ,بانک ملت ,چه در ,در 10 ,10 گام ,که چرا؟
درباره این سایت