محل تبلیغات شما

اوج فاجعه‌ای که می‌تواند برای یک استارت‌آپ (و یا هر کارآفرینی دیگر) اتفاق بیفتد این است که بین کارکنان آن اختلاف بیفتد و این تنش، چه بلاهایی که بر سر شرکت و اهدف آن نمی‌آورد!!

رفع اختلاف بین کارمندان

این مقاله به شما 5 نکته را برای رفع اختلاف بین کارمندان آموزش می‌دهد. با Modir TV همراه باشید:

نکته 1:

با هر دو طرف بحث به صورت جداگانه صحبت کنید. با این کار شما داستان را از زبان هر کدامشان به صورت جداگانه خواهید شنید. فقط گوش کنید و دلخوری هایشان را بشنوید؛ به هیچ وجه (در مرحله اول) برای هیچکدام از آن‌ها حکم ندهید (حق را به کسی ندهید).

خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟

ماتریس بوستون چیست؟ راهنمای ساده و 0 تا 100

مدیر Online Marketing کیست؟

نکته ,اختلاف ,کارمندان ,صورت ,جداگانه ,بیفتد ,اختلاف بین ,بین کارمندان ,صورت جداگانه ,به صورت ,کدامشان به

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عشق 1 طرفه ساعت ورزشی سونتو SUUNTO - خرید از www.SportWatch.ir emschadchecong Nicholas's receptions forthvaldira niclofoto Clyde's receptions اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها گیتار .