اوج فاجعهای که میتواند برای یک استارتآپ (و یا هر کارآفرینی دیگر) اتفاق بیفتد این است که بین کارکنان آن اختلاف بیفتد و این تنش، چه بلاهایی که بر سر شرکت و اهدف آن نمیآورد!!
این مقاله به شما 5 نکته را برای رفع اختلاف بین کارمندان آموزش میدهد. با Modir TV همراه باشید:
نکته 1:
با هر دو طرف بحث به صورت جداگانه صحبت کنید. با این کار شما داستان را از زبان هر کدامشان به صورت جداگانه خواهید شنید. فقط گوش کنید و دلخوری هایشان را بشنوید؛ به هیچ وجه (در مرحله اول) برای هیچکدام از آنها حکم ندهید (حق را به کسی ندهید).
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
نکته ,اختلاف ,کارمندان ,صورت ,جداگانه ,بیفتد ,اختلاف بین ,بین کارمندان ,صورت جداگانه ,به صورت ,کدامشان به
درباره این سایت