محل تبلیغات شما

اوج فاجعه‌ای که می‌تواند برای یک استارت‌آپ (و یا هر کارآفرینی دیگر) اتفاق بیفتد این است که بین کارکنان آن اختلاف بیفتد و این تنش، چه بلاهایی که بر سر شرکت و اهدف آن نمی‌آورد!!

رفع اختلاف بین کارمندان

این مقاله به شما 5 نکته را برای رفع اختلاف بین کارمندان آموزش می‌دهد. با Modir TV همراه باشید:

نکته 1:

با هر دو طرف بحث به صورت جداگانه صحبت کنید. با این کار شما داستان را از زبان هر کدامشان به صورت جداگانه خواهید شنید. فقط گوش کنید و دلخوری هایشان را بشنوید؛ به هیچ وجه (در مرحله اول) برای هیچکدام از آن‌ها حکم ندهید (حق را به کسی ندهید).

خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟

ماتریس بوستون چیست؟ راهنمای ساده و 0 تا 100

مدیر Online Marketing کیست؟

نکته ,اختلاف ,کارمندان ,صورت ,جداگانه ,بیفتد ,اختلاف بین ,بین کارمندان ,صورت جداگانه ,به صورت ,کدامشان به

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات گردشگری fersprofasse وبلاگ تخصصی چاپ دیجیتال سام reilausungcha نوین موزیک Ali Gohrbani tertotumi اخبار ورزشی ivsalarward statarcigo