تلاش برای فروش کالا به هر کسی کار سودآوری نیست. شاید بتوانید مردها را قانع کنید که لوازم آرایش نه بخرند اما بازگشت هزینهای که صرف تبلیغ آن میکنید منفی خواهد بود. خیلی بهتر است که لوازم آرایش را به ن یا دختران جوانی که به دنبال مد بوده و مصرف کننده اصلی هستند، بفروشید.
بازار هدف (Target Market) چه کسانی هستند؟
برای سود بردن از بازاریابی باید حتما یک بازار هدف (Target Market) مشخص داشته باشید یعنی اکثریتی که از کالای شما استفاده میکنند.
بازار هدف، مشتریانی هستند که موجب سود و زیان شما میشوند و بدون آنها هیچ کاری نمیتوانید انجام بدهید. البته بازارهای دوم و سوم هم هستند که به اندازه بازار هدف اهمیت ندارند.
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
بازار ,هدف ,market ,target ,لوازم ,آرایش ,بازار هدف ,هدف target ,target market ,که به ,هستند که
درباره این سایت