در بخش نخست 10 قانون طلایی برای فروش، 3 قانون نخست را برای تبدیل شدن به یک فروشنده خوب خواندیم. با 7 قانون دیگر در بخش دوم 10 قانون طلایی برای فروش آشنا شوید.
قانون 4: با او مثل یک دوست رفتار کنید
مانند دوستان و خانواده خود با مخاطبان برخورد کنید، گرم و صمیمی و البته مودبانه! صدایتان را کم و زیاد کنید، بالا و پایین کنید، بی هیجان و پرهیجان کنید؛ اما یادتان باشد که با او مثل یک فروشنده صحبت نکنید!
رفتار، حرکتهای بدن، لحن بیان و. شما باید به نوعی به او القا کند که شما دوست او هستید، عضوی از خانواده او هستید؛ نه یک فروشنده که صرفا میخواهد بفروشد.
قانون 5: چه چیزهایی "نمیگوید"
مراقب رفتارهای مخاطب باشید، مراقب حرفهایی که میخواهد بگوید ولی نمیگوید هم باشید!
اگر حس میکنید نگران است یا احساس خستگی میکند، مؤدبانه از او فرصت دیگری برای صحبت کردن درخواست کنید. فراموش نکنید که در مقابل شما یک "کیف پول سخنگو" نایستاده، بلکه او یک انسان است، با دریایی از دغدغهها و مشکلات.
قانون 6: سوالاتش را بطور خلاصه جواب دهید
پرحرفی نکنید و سعی کنید در کوتاهترین شکل ممکن، پاسخ سوالهایشان را بدهید (این قانون را چه در فروش و چه در هر فعالیت بازاریابی که دارید به یاد داشته باشید!). مخاطب بر گردن شما حق دارد (!)، حق او را ادا کنید!
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
یک ,نکنید ,بخش ,کنید، ,طلایی ,فروشنده ,قانون طلایی ,10 قانون ,یک فروشنده ,مثل یک ,بخش دوم
درباره این سایت