تقسیم یک بازار را به گروههای مختلف همگنی از مصرفکنندگان یا کالا (و خدمات)، بخش بندی بازار یا Market Segmentation میگویند.
درست نیست که بخواهیم یک سری فرآیندهای بازاریابی مشخص و ثابت را برای همهی مشتریان احتمالی بازارمان اعمال کنیم. بالاخره مخاطبان ما همه از یک شکل نیستند. هر کسی خلق و خوی خودش را دارد؛ توان مالی خودش را دارد؛ سلیقه و توقعات و… مخصوص خودش را دارد.
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
بازار ,خودش ,یک ,بندی ,segmentation ,دارد؛ ,خودش را ,بخش بندی ,بندی بازار ,یا market ,market segmentation
درباره این سایت