اولین چیزی که بعد از شنیدن نام یک برند به ذهنمان میرسد لوگو و وبسایت آن است!
بسیاری از افراد فکر میکنند برندینگ یعنی همهی ویژگیهای بصری مربوط به کسب و کارشان (لوگو، سایت، بروشور، کارت ویزیت و.) در صورتی که برندینگ بسیار بسیار فراتر از این حرفهاست!
باید بدانید که برندینگ، اصلیترین و مهمترین هدف در کسب و کار شماست و بیشتر از آنچه که تصور کنید ارزشمندتر نسبت به مثلا یک طراحی وبسایت است!!
با 4 بُعد اصلی که شکست یا پیروزی برندینگتان را رقم میزند» همراه باشید.
1. شخصیت شما
به خودتان اجازهی این را بدهید که بدرخشید!
بسیار مهم است که به عنوان یک مدیر و رهبر کسب و کارتان طوری برخورد کنید که انگار مشتریان شما مانند دوستان نزدیک شما هستند.
بهترین راه برای این که ثابت کنید که مشتری را جذب کردهاید این است که "واقعا" از کار کردن برای آنها لذت ببرید و این کار باعث میشود تا شخصیت شگفتانگیزی برای شما تجلی کند. بنابراین خودتان باشید و از کارهای خود لذت ببرید!
2. تعهدات برندتان
تعهدات شما باعث میشود که مشتریان بفهمند که چرا باید شما را به جای برند دیگری انتخاب کنند یا نکنند.
Holly Chantal، کارشناس برند در thelandofbrand.com میگوید:
"ما معمولا در فرایند برندینگ این طور کار میکنیم که سعی میکنیم برای مثال، 4 تعهد را که بیشتر از هر تعهد دیگری میتواند به خاص بودن و متمایز بودن یک برند کمک کند انتخاب میکنیم و بعد از آن یکی از این 4 تعهد را به عنوان یک هویت از برند مذکور، درنظر میگیریم و شروع میکنیم به برندسازی بر اساس این تعهد."
برای مثال دیجی کالا وعده اصالت کالا و ارسال سریع آن را میدهد؛ وال مارت قیمت پایین را به شما وعده میدهد و اپل، متمایز بودن را (Think Different).
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
برند ,یک ,میکنیم ,تعهد ,کار ,کسب ,را به ,کسب و ,بیشتر از ,را رقم ,است که
درباره این سایت