درست است که در سال 2015، نه ماشین پرندهای اختراع شد و نه رباتهای پرستار سگ و نه ماشین زمان! اما آن که چه از پیشرفت دنیا در این سال دیدیم کم نبود و تاثیر آن هم بر دنیای کسب و کارها بسیار بسیار زیاد بود.
رشد روزافزون استفاده از اینترنت و به خصوص شبکههای اجتماعی (و به خصوص در ایران!) به نسبت سالهای قبل، تلنگری به کسب و کارها زد که حواسشان را بیشتر به این رسانهها جمع کنند.
از طرفی نوع برخورد مردم با پیامهای تجاری به طور کلی تغییر پیدا کرده و این موضوع در فرآیندهای بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی تاثیر بسیار زیادی داشته است.
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
سال ,روابط ,تاثیر ,خصوص ,عمومی ,کسب ,به خصوص ,و کارها ,و نه ,و به ,روابط عمومی
درباره این سایت