کتابفروشیها و اینترنت پر شدهاست از صدها مقاله و نوشتهی فروش و بازاریابی که همهشان به شما قول میدهند که اگر آنها را بخوانید فروشتان زیاد میشود. به شما قول میدهند که با دانستن مثلا 6 نکته کلیدی، جادویی، اصلی، روانشناسانه و. به هرکس که از راه برسد میتوانید هر آنچه را که دوست دارید بفروشید!!
باور کنید که 90% درصد فروش، تجربه است و این همه نکته کلیدی و کتاب و. فقط و فقط زمانی برای شما کاربرد دارد که بارها با مشتریان مختلف صحبت کرده باشید، بارها جواب نه شنیده باشید، بارها از خودتان به خاطر ناتوانی در فروش گله داشته باشید و.
اجازه بدهید سوالی از شما بپرسم؛ فرض کنید من کتابی خریدم که در آن، 21 نکته جادویی برای فوتبالیست شدن نوشته شده است (حاصل از تجربه دهها فوتبالیست و مدرس فوتبال و!)؛ من هم مینشینم و این کتاب را 10 بار میخوانم و از بر میشوم؛ سوال این است که آیا من میتوانم بازیکنی در سطح کریس رونالدو یا لیونل مسی بشوم؟؟ مسلما خیر! چه این مقاله و چه هر مقاله و کتاب دیگر در "فروش" که بخوانید، برای شما یک راهنما و هدایتگر خواهد بود که فهمیدن نکاتش برای شما یک روز طول میکشد، و یادگرفتنش یک عمر.
پس این مقاله برای من چه فایدهای دارد؟
اولا که این مقاله خلاصه است؛ دوم این که اگر بر روی همین 10 تا قانون فروش "کــار کنیـد"، خیلی ترفندها و نکتههای دیگر را خودتان، خود به خود و در عمل یاد خواهید گرفت؛ همان نکتههایی که دیگران یک کتابش کردهاند!
نگارش این ده نکته روان است، در عرض 10 دقیقه آنها را بخوانید و از همین فردا سعی کنید حداقل یکی از آنها را تمرین کنید.
اگر هم تصمیم دارید تا این مقاله را بخوانید و بعد دوباره به همان کارتان بپردازید توصیه میکنیم که وقتتان را تلف نکنید؛ نه این مقاله و نه هیچ مطلب و کتاب و سمیناری به شما فرمول و راهحل سری نمیدهد!
بسیار خب، این شما و این هم 10 قانون طلایی برای فروش (که در صورتی طلایی هستند که آنها را به کار بگیرید):
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
مقاله ,نکته ,آنها ,کتاب ,یک ,بخوانید ,این مقاله ,مقاله و ,آنها را ,و کتاب ,و این
درباره این سایت